Bestelling

Selecteer een vestiging

Je hebt nog niets besteld

FAQ

Hoe activeer ik mijn account?

De eerste order moet altijd via Ideal of creditcard betaald worden. Na deze eerste betaling kan er ook gekozen worden voor op rekening bestellen. Uiteraard kan er ook nog steeds gekozen voor onze overige betaalopties zoals iDeal, creditcard, pinnen bij de koerier of gewoon contant betalen. Deze bestellingen worden dan vanzelfsprekend niet meegenomen op de factuur.

 

ik heb eenmaal met creditcard betaald en zie nog geen betalen op rekening mogelijkheid.

Om je account te activeren dien je een keer te betalen met creditcard. Het is hierbij belangrijk dat je bij het plaatsen van deze bestelling, wel zakelijk bestelt en dit niet privé doet. Wanneer je de bestelling privé plaatst, gebeurd er niets met het zakelijke account en kun je hier ook geen factuur van ontvangen. Klik daarom altijd op de checkout de bovenste button 'zakelijk' aan voor je een bestelling plaatst.

 

ik heb geen factuur ontvangen, waarom?

Het kan zijn dat je de bestelling prive hebt besteld in plaats van zakelijk. Je hebt dan tijdens de bestelling betaald. Hier kunnen wij geen factuur van maken. Het is wel mogelijk om je bevestigingsmail of je bon te gebruiken ter declaratie. Ben je de bon kwijt? Neem dan contact op met de vestiging, zij kunnen jou je bon nogmaals mailen.

Heb je wel op rekening besteld, maar geen factuur ontvangen? Dan kan het zijn dat er iets mis is gegaan in het systeem. Neem hiervoor contact op met de vestiging. 

 

Algemene bestedingslimiet

Het bestedingslimiet is standaard ingesteld op een maximum van 250 euro per order. De franchisenemer kan dit bedrag verlagen of ophogen. Mocht je dit willen aanpassen, neem dan contact op met de vestiging.

 

Bestedingslimiet bereikt

Wanneer het bestedingslimiet bereikt is of met de huidige bestelling wordt overschreven kan de optie op rekening bestellen niet gekozen worden. De bestelling kan wel met de andere betaalopties worden voldaan. Het kan ook zijn dat de franchisenemer de betaalde facturen nog niet op betaald heeft gezet waardoor er niet besteld kan worden. Neem in dit geval z.s.m. contact op met de vestiging.

 

Ik of mijn medewerkers zien niet alle adressen

Wanneer jij of je medewerker niet alle adressen te zien krijgt is de kans groot dat dit niet is ingesteld. Om te kijken of dit juist is ingesteld ga je naar 'beheer gebruikers'. Hier kun je bij binnen het overzicht voor iedere gebruiker zien waar zij mogen bestellen. Wil je dit aanpassen? Klik hier dan op 'gebruiker aanpassen' en wijzig de adresinstellingen.

 

Is het mogelijk om meerdere adressen tegelijk in te laden?

Het is helaas niet mogelijk om meerdere adressen tegelijk in het systeem in te laden. Alle adressen zullen dus handmatig moeten worden ingevoerd.